Sprawozdanie z wycieczki klas III gimnazjum do Wisły

W dniach 26-27 maja klasy gimnazjalne III a i III c pojechały na szkolną wycieczkę do Wisły.

O godzinie 7.15 spotkaliśmy się pod szkołą. Podróż autokarem trwała godzinę. Po zakwaterowaniu poszliśmy do centrum Wisły, gdzie zwiedziliśmy Muzeum im. Adama Małysza i Muzeum Beskidzkie. Przewodnik oprowadził nas po skansenie i opowiadał o tradycji i kulturze tego regionu. Wróciliśmy do ośrodka na posiłek na 17.00. Potem odbył się konkurs wiedzy o regionie. Od godziny 19.00 do 22.00 była dyskoteka. Cisza nocna rozpoczęła się o 23.00.

Drugiego dnia pojechaliśmy do Ustronia do Leśnego Parku Niespodzianek, gdzie karmiliśmy swobodnie chodzące zwierzęta i widzieliśmy pokaz drapieżnych ptaków. Po obiedzie wyjechaliśmy na skocznię. Później ciuchcią dojechaliśmy do Zamku Prezydenta i dorzecza Wisełek.

Z wycieczki wróciliśmy o 18.00.Wyjazd należy zaliczyć do naprawdę udanych. Mimo że pogoda była wyjątkowo kapryśna, bawiliśmy się dobrze.

Relację przekazała pani Anna Stetkiewicz.